In conformitate cu OUG 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, Cumparatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul, doar cu plata taxelor postale de returnare, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
1.. În cât timp vă vom restitui suma aferentă returului?
Suma aferentă produsului returnat, care figurează în factura fiscală de stornare, îi va fi rambursată clientului în cel mai scurt termen, însă nu mai mult de 14 zile calendaristice de la data de la care intrăm în posesia produsului returnat prin: transfer în contul bancar specificat de client în formularul de retur, atunci când clientul a plătit prin ordin de plată sau numerar la curier sau in cazul în care plata comenzii s-a făcut cu un card bancar, rambursarea se va face prin aceeași metodă de plată.
2.. Procedura de returnare:
În cazul în care doriți să returnați un produs, va rugăm să urmați următorii pași:
Completați Formularul de Retur și trimiteți-l către DEDAUTO prin email, la adresa ofice@dedauto.ro
După ce ați trimis formularul de retur completat, la adresa de e-mail specificată și ați primit confirmarea primirii formularului de retur din partea Departamentului de Retururi, introduceți produsul într-un colet, similar (în aceeași stare) cum l-ați recepționat. Clientul returnează produsul după caz, cu toate componentele, accesoriile, inclusiv certificatul de garanție, obligatoriu însoțit de factură.
După ce ați efectuat acești pași, vă rugăm să expediați produsul la adresa: DEDAUTO, Sat Letcani, Comuna Letcani, Aleea Decebal 2, Judet Iasi, telefon: 0744395555, prin firmă de curierat rapid. Clientul este responsabil de împachetarea produsului pentru expediere.
Nu expediați produse retur cu plata ramburs, deoarece nu vor putea fi recepționate, valoarea produsului se returnează doar în cont bancar după primirea și verificarea returului!
Cheltuielile de transport sunt suportate conform legii de către client. În cazul în care expediați coletul cu plata transportului la destinație, vom fi nevoiți să facturăm contravaloarea transportului plus costul kilometrilor adiționali, dacă este cazul.
3. Termeni și Condiții de returnare:
Produsul/produsele returnat/e să fie în aceeași stare în care a/au fost livrate, fără urme de zgârieturi sau folosire (nu se acceptă pentru returnare produsele parțial asamblate, care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire), produsele sau componentele/accesoriile produselor să nu prezinte urme de zgârieturi, folosire
Produsele se pot returna în ambalajul cu care au fost expediate și împreună cu toate documentele cu care au fost recepționate, după caz, (factura, manual de utilizare, garanție), ambalajul făcând parte din produs. Distrugerea sau ruperea ambalajelor sau a accesoriilor produsului atrage imposibilitatea returnării produselor, iar SC I V AUTO PARTS SRL nu poate fi făcută răspunzătoare.
Costul transportului produselor returnate mai sus menționate revine în responsabilitatea clientului. În cazul în care produsul a fost achiziționat într-o perioadă în care este în vigoare o ofertă de transport gratuit, dacă produsul va fi returnat, se va reține din valoarea acestuia costul de expediere suportat inițial de SC I V AUTO PARTS SRL. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același tip de serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. Suma înapoiată nu include cheltuielile de transport.
Atunci când produsul returnat ajunge în posesia SC I V AUTO PARTS SRL, vom face o evaluare a stării produsului, inclusiv starea componentelor și accesoriilor acestuia.
Clientul este de acord că în cazul produselor care la returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice, accesorii lipsă, fără ambalaj, www.topscaune.ro își rezervă dreptul de a refuza returul sau de a percepe taxe suplimentare pentru readucerea produsului la starea inițială, taxe ce vor fi comunicate clientului după evaluarea prejudiciilor aduse.
Valoarea finală a diminuării se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare/reparare sau că diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.
Diminuarea poate avea o valoare între 0 și 100% din valoarea inițială a produsului. Taxele de diminuare vor fi comunicate către client după recepționarea și verificarea produselor returnate.
În cazul în care clientul nu este de acord cu taxele de diminuare aferente returului neconform, www.topscaune.ro va fi în imposibilitatea de a accepta returul, în consecință acesta va fi înapoiat către client, clientul suportând cheltuielile de înapoiere a returului.
În cazul în care clientul este de acord cu taxele de diminuare aferente returului neconform, SC I V AUTO PARTS SRL va emite o factură de stornare cu valoarea rezultată în urmă evaluării și va rambursa clientului suma respectivă de bani.
4.Produse care nu sunt acceptate la retur
În cazul în care produsul returnat nu este în aceeași stare în care a fost livrat. Dreptul dumneavoastră de a anula un Contract se aplică numai produselor care sunt returnate în aceeaşi stare în care sunt primite. Nu se va efectua nicio rambursare dacă produsul nu este în aceeaşi condiţie în care a fost livrat, dacă prezintă urme de folosire sau dacă este deteriorat. În consecinţă, trebuie să aveţi grijă rezonabilă de produse cât timp se află în posesia dumneavoastră.
Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.;
Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator, indiferent dacă acestea au fost sau nu utilizate după desigilare.
Nu se acceptă retur în oficiile poștale, returul se realizează exclusiv prin curier.
5.După perioada de 14 zile calendaristice, produsele nu mai pot fi returnate.